tisdag 8 februari 2011

trettioett del 1

jag inledde min fira helg med att ta hand om mig själv lite extra. när jag fyllde 30 fick jag ett spa paket som jag nu tyckte det var dags att utnyttja. var på ett litet spa som hette sinnersro spa.
det är ju verkligen något visst med att vara på spa. axlarna sänks direkt och man går in i någon trött avslappnande dimma.
på denna bilden ser ni floating. det är något jag nog inte skulle vilja göra. att ligga som i en tunna med locka och flyta som en kork...min cellskräck tar alldeles för stor plats för att våga det.
detta däremot är inte alls jobbigt. ett badkar med varmt vatten fyllt med mjölkolja...mmm!
samtidigt som jag låg där fick jag ansiktsmassage och ansiktsrengöring. jag ville aldrig att det skulle ta slut. skulle kunna ligga där till jag var ett russin. inga problem alls!

det var min fredag det!
på lördag var det dags för en tjejkväll/födelsedagskväll.det bjöds på 3 sorters paj och gott att dricka.
en stor bukett med tulpaner prydde boksdekorationen. det är ändå vintermånad men det blir genast lite vår när tulpanerna få ta plats.
något som är ett måste för stämningen,atmosfären och för att det sprider en hemkänsla är levande ljus. helst massor och överallt.hade faktiskt denna gången plockat upp färgerna vi har på NY-bilderna som andreas tog när han var där. lyckat :)
helena och camilla. mina vänner och grannar.jag är så glad att jag har träffat på dessa människorna. dom är så bra!!

hanna, alltid lika söt och glad.

lena och sara!



presenter...i like :) en riktigt bra present från min nya favvobutik le make. det är emma johansson och lovisa larsson, vänner till mig som nu i jan öppnade en helt egen och ny butik.
www.lemake.se


heidi! och jag som öppnar present
yes! det blev det röda läderarmbandet med stenar. riktigt snyggt!


här är den senaste killen i gänget. Leon Kackur. endast 2,5 vecka gammal. så go och len. det är så SJUKT vad tiden går fort. vår lill kille fyller 1 om en månad...


efterrätten bestod av kladdkaka som jag gjort i aluminium, hallonsås och grädde. det blir lite mer knäckigt.

:: FÖDELSEDAGEN ::


Jag vaknade verkligen på riktigt detta året. Noel vaknade vid 06. jag tar upp honom, lägger honom mellan oss. han försvinner direkt till andreas och där är jag lost. somnade på 5 sekunder.
jag fick ytterligare ett armband från le make, det var från Agnes.nu har jag ett svart och ett rött. precis i min smak!!
Noel hade köpt en ny plånbok. det som blev en väldigt stor överraskning var att Mr Appel tänkte på mig!! när jag öppnade och såg att det var ett äpple så började jag förklara för Agnes att det var en parfym...
andreas svar var: näää, det är symboliken för Appel. vi ska kolla på en ny dator.
glädjen var ...stor kan jag säga!!
hotellfrukost ÄR ett måste varje gång jag fyller år. denna gången blev det Hilton. agnes älskade det, noel älskade det och jag, jag njöt!
pannkaka, grädde och sylt är något som måste finnas med!!
detta var bara några bilder av hela del 1.
jag är så tacksam, glad och nöjd med hela min helg. jag har fantastiska vänner och en UNDERBAR man som skämmer bort mig till 100 %.
jag älskar honom max max!!

love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar