onsdag 30 maj 2012

Farväl...










Min vän Camilla och hennes familj lämnar nu kulladal och flyttar till det Gula huset. En dröm de länge haft. Så Glad för deras skull. Nu är det bara 2,5 vecka kvar som jag kan njuta av deras närnhet. Idag hade de avskedskalas för barnen. De bjöd på hamburgare,korv,melon,glass och hallon/rabarberpaj. Tala om att vi hade tur med vädret. Igår hade vi blivit så blöta men idag visad sig solen från en helt ok sida. Camilla har verkligen gått från en trevlig granne till en god vän. Finns många stunder att minnas, skratta och gråta åt. Camilla är en kämpe som har överlevt en hård fight mot livet men gjort det med en mycket imponerande attityd. att livet är skört, det vet vi alla men att det skulle drabba mig...så tänker vi alla men vissa "mig" drabbas. Följ gärna Camilla på hennes blogg: pusselliv (du hittar den till höger på min sida) Det var en go kväll och snart är det en kaffe med Camilla som gäller! kram e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar