tisdag 23 februari 2010

3 dagar kvar!!

Tisdagen är äntligen slut!!!
Lite kämpigt med motivationen nu. Jag vill verkligen sluta med flaggan i topp!
Man slutar aldrig förundras över människor.
Men det är verkligen bara att inse att människor är olika.
Pratar med så många olika människor varje dag. Vissa lätta, andra så komplicerade enligt mitt sätt att tänka eller se på saken det gäller. Men men, som sagt 3 dager kvar nu ;)

Ska nu hem och baka en broccolipaj. Sedan ska jag upp på vinden för att leta upp en röd fleeceoverall-GAP. Kommer vara så stor men hoppas på att Gud gör under ;) fixa fram våren snart ;)
Ska sedan försöka ta hand om mig själv lite, känner att jag behöver det. Ryggen gör idag lite ont. Ett bad hade suttit men finns inte i närheten. Det blir en dusch med nassagestrålar istället.
Vi hörs!!


Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar