lördag 25 juli 2009

fjärillar i magen...

jag är som ett barn.
ja iallafall när det gäller paketer.
jag älskar att få julklappar och födelsedagspresenter, och helst många!!
när min familj föreslog att vi helt skulle hoppa julklapparn i år så gav jag dem 2 alternativ:
1, att jag firar med någon annan familj
2, att vi kan ha någon liten julklapp.
jag har ju redan kommit på vad jag ska köpa till dem!!!

nu går jag med lite fjärillar i magen!! varför?
jag har nu hittat min RÖDA cykel!!!
igår provcyklade jag den,bestämde mig direkt,den ska jag ha!!!
behöver inte kolla någon annastans.
tänk om vi idag slår till???
jag behöver en ny, det är andreas oxå fine med.
jag sliter för mycket på ryggen.sedan diskbråcket 03-04 är musklerna inte ännu som de riktigt ska vara och kan göra sig till känna ibland!

nu är vi alla snart i ordning och då bär det iväg till Sportex.
Tack Sandra för att du föreslog det :)
priserna va bra så jag rekomenderar det stället!
love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar