onsdag 21 april 2010

Invigning




Av de fina byxorna jag fick av farmor. Det e de enda byxorna som passar i stl 56.
På BVC igår så hade jag växt till 59 cm. Det märks när jag äter säger mamma.
Men vikten hade inte ökat något sen sist. 4180 låg jag på för lite mer än 1vecka sedan och nu med. Mamma förklarade att jag äter bra och allt jag inte kN behålla kommer i blöjan ;)
Berättade att jag spytt som en fontän och att jag klarar inte mat från båda spenorna ;)
De ska ha lite koll på mig. Det var likadant med syrran. Stod still ett tag sen tog hon sig.
--------------------------------------
Haft en skön dag!
En runda till mobilia blev det trots regn. Är nu klar med det lilla klädinköpet för open.
En go lunch hos sköna Mimmi blev det-tack för stunden!!
Imorgon kommer mor & far.
Och på söndag drar vi till Småland några dagar, ska bli skönt!!

Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar