torsdag 8 april 2010

nu börjar...

... en så jobbig och irriterande period för alla oss som lider av allergi.
idag är min första dag av känning.
ont i halsen och näsan börjar ge tecken på att den lever.
tröttheten i kroppen blir kommer åter igen.
idag sov vi till 11:40 ( sist jag gjorde det var när jag hade 40 graders feber i typ klass 8) hjärnan ville komma igång med dagen men kroppen strejkade. visst, har kanske lite med att jag inte sover hela nätter men ändå väldigt bra.
jag brukar annars få PANIK av att "slösa" bort hela dagen på att ligga kvar i sängen men idag var det inget annat jag kunde göra.
så jag och Noel kom lagom ut till 15:3. tur att inget var bokat idag =)

kl är nu 19:28. båda barnen sover ( jippi!!)
vad ska jag göra ??? ha ha ha , har en del små plockande framför mig, tvätt tex och sånt annat kul...
bad till Jesus idag : låt det bli en kväll som går att hantera. He heard me!!( som alltid) .

allergi, just det. jag ringde 1177 (sjukvårdsupp) det var 31 min väntetid, 31 min!!! det är nog inte bara jag som har allergi :)
tur att man kan önska att bli uppringd.

imorgon ska jag till jobbet och hälsa på med Noel. vi ska äta hotellfrukosten som alltid äger rum på fredagar. hoppas de har laddat upp med mycket godsaker.
ha en bra kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar