tisdag 18 januari 2011

Sammanfattning

insåg att det var ett tag sedan jag skrev. jag börja tappa märker jag men det är väl för att det är ett nytt år och hjärnan går på högvarv.

tänkte sammanfatta lite vad som hänt de senaste dagarna.
i lördags började vi dagen hemma hos Almlövs. det var en underbar brunch som väntade oss.
det kändes nästan som om det var jag som fyllde år.
jag vill alltid ha hotellfrukost på min dag. och det är väldigt viktigt att det finns pannkakor!
vad är det som finns på det uppdukade bordet? pannkakor och inte vilka som helst utan - american!! en helt fantastisk brunch!! det var ruth som fyllde år!


denna killen var inte så jätte intresserad av att sova även om kroppen och klockan tyckte det.
han tog en melon och satte den i halsen istället- lite spänning i livet måste man väl ha.
den kom ut men lite annat oxå :)


3 generationer!



när vi var hemma igen var det lite mamma-dotter tid. det enda stället som det är tillåtet att blåsa bubblor på är på stora toaletten.
ska faktiskt erkänna att det var ganska kul! fick till en del riktigt stora.

nu har jag och Andreas klivit in för att bygga United flow. allt , verkligen allt kan hända just på denna gudtjänsten.
Andreas hade sagt förra söndagen att något riktigt speciellt skulle hända som i söndags.
helt plötsligt hade vadslagningen förlorats och eftersom han är en man som håller sina löften så var det bara att ta på sig sin fina outfit! det var jubel kan jag lova!!

klänningen är helt fantastiskt fin. jag letar efter en liknande i RÖD! (mer åt hallon röd faktiskt)
ser du en sådan så snälla säg till mig!
haklapp har aldrig riktigt varit noels grej!


han sätter den hellre i munnen och biter och sen blir han frustrerad av att den fastnar i den ställningen...nerver learn :)

ikväll var det dags att toka lite... ikväll? typ varje dag är det tok i detta hem.
men agnes ville ta lite kort så det var bara att göra som hon sa.

agnes har en förmåga att alltid toka sig på kort. hon har nog lite av att hon tycker det är pinsamt just nu att vara med på kort...



idag var det fusk som fick stå på listan. Noel smakar här sin livs första pannkaka. jag gör mina i våffeljärnet. roligare och enklare.

det kom inte som någon överraskning att han tyckte det var gott :) han fick med lite smör på och det var verkligen riktigt gott.
nu ska jag boka biobiljetter och bord till på lördag då jag och tjejerna ska ha en helkväll ute! ska bli riktigt kul. tänkte se " the tourist".
någon som sett och kan tycka till?
sen blir det att krypa ner i sängen för att sluta ögonen efter att jag antagligen läst lite i min bok.
må så gott!

love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar