onsdag 29 juni 2011

Löftet infriat




Idag var det dags att cykla till-&från dagis. Hon är riktigt duktig!
På hemvägen slog nog tröttheten till. Allt var fel...hon ville inte bromsa med fötterna så rädslan tog lite över vid 2 tillfällen.
Sen fick hon jätte ont i händerna. Hon håller hårt i styret och att handtagen faktiskt inte e så bekväma kan jag hålla med om.
Så det blev tårar väl hemma och då lovade hon att hon aldrig,aldrig,aldrig,aldrig,ALDRIG!!skulle cykla till dagis mer.
Väl inne var det svårt att få noel att komma med åt rätt håll...


Det har varit ca 30 grader idag hörde jag. Lite dåligt samvete över att jag inte tog dom till stranden. Men själv och utan bil... Nä!
Det blev skuggan och gården. Det gick bra.


Igår tog jag däremot ut vår bebispool med betoning på bebis :)
Men dom hade kul.





Som mellis hade vi massa melon,jordgubbar och Yoggi.
Jag hängde inte med i Noels äta tempo ;)


Nu längtar vi efter Andreas. Enligt Agnes så har hon ingen pappa längre. Hon grät när hon hörde att håret skulle ryka.





Men jag tyckte d blev bra.
Cool pappa-cool son!!


love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar