lördag 3 december 2011

Liten kusinträff

Igår kom Matilda och Johanna förbi på en liten Levi träff.
Sonja var med oxå. Det tyckte Agnes var kul. De leker så bra ihop.
Det var skratt och typiska släkt saker.
Jag är så tacksam för de relationer vi har i familjen.


Noel och Astrid (Johannes dotter) är lika gamla. Astrid är född 16 feb och Noel 16 mars. de har inte lekt jätte mycket ihop men de är ju inte rädda för varandra iallafall :)



Fick en perfekt Elin växt. En som inte dör direkt och ersätts med plast... Sen fick Levi en super bra mobil som ska upp över sängen.


Färgglad och lång så han med sitt lilla synavstånd kan se den.


Kvällen flöt på bra fram till 22. Då knockades jag av huvudvärk.
Som vanligt sitter det över vänster öga.
Hela natten satt det i och idag har jag legat i sängen fram till 13:30.
Jag är så hjärtligt trött på detta. Det begränsar hela mitt liv och hela familjen blir drabbad.
Ögat svullnade iallafall och rann denna gången oxå. Kunde inte ligga på vänster sida för då ökade trycket... Hoppas på hjälp snart!!
Love living :: live loving


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar