måndag 29 augusti 2011

Puls

Nu är kl 21:06. Först nu varvar jag ner... Känna som pulsen har varit hög hela dagen.
Magen, el pyret gör sig lite till känna då :)

Hoppas jag kan sova utan att vakna inatt. Jag sover så bra, ska inte klaga alls.
I natt, typ vid 03 vaknade jag av att det lät som någon höll på med vårt lås från utsidan.
Behöver nog inte säga att tankarna for iväg...
Sen vaknade jag innan klockan. När klockan väl ringde ville jag inte gå upp!!! Men mamma som man är så var det bara att palla sig upp så allt fixar sig för alla.
Har en hjälte till man som tar barnen till dagis & fixar hem dom varje dag- guld värt!!

Idag har jag sett en ny sida av Noel. Den tjuriga sidan.
Han låg i sin säng. Kollade på mig & bara vänder sig om. Vägrar napp & gose. Och vägrar t.o.m vällingen...
Så jag sa godnatt och gick.
Efter ett tag tog han vällingen. Efter d napp & gose.
Pratade lite med sig själv och sedan var det godnatt.
Tillhör väl dagis fasen...

Här bjuder jag på en av mina favorit bilder.


Far & son mysvilar ihop!

living :: live

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar