onsdag 5 september 2012

att lösenordskoda...

jag har tänkt och funderat. funderat och  tänkt igen. ska jag eller ska jag inte. varför eller varför inte.
vad är anledningen- mognad? 
eller är det att beskydda barnen och familjen?
är det så att jag ska skriva något annat eller på något annat sätt?

jag vet inte om jag ska vara ärlig.
men det har under en tid legat i mitt hjärta att lösenordskoda bloggen.
ett beslut till detta är att jag har inte lust eller behov är nog mer rätt i sammanhanget att exponera oss. 
har aldrig varit grejen med bloggen och jag har inte skrivit för mycket någon gång tycker jag utan det kanske är det som är grejen att jag just vill göra det. skriva för mycket men då i en lite mer
 "skyddad värld"

du är varmt välkommen att följa mig i fortsättningen oxå. bara sms eller lägg ett inlägg på denna med din info så kommer jag att ge dig det du behöver för att komma in och fortsätta läsa.

jag kommer att låsa om en vecka eller så.
ska bara hitta på världens jobbigaste användarnamn och lösenord först och det tar typ en vecka...



ja, nu sitter jag här i soffan och borde göra matschema för att vi inte ska svälta ihjäl men det enda jag vill göra är att kolla en bra film och käka goood ost.
men det blir det inte...ja, film kanske men inte det andra.
det blir nog matschema ändå och ny färg på naglarna.

imorgon ska jag träffa världens bästa Maria och det är alltid med pirr imagen av förväntan. det finns bara ett stort problem... vi har SÅ mycket att prata om men SÅ lite tid (just imorgon) att göra det på.
tur att vi tar bilen från förskolan efter lämning för då kan vi börja snacka innan kaffet är inköpt och vi har hittat en plats att slå oss ner på för att fnissa och vara dödsallvarliga!

godnatt alla!
(om en stund alltså)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar