torsdag 1 juli 2010

Livet e underbart!

Åhhh, vad livet e underbart! Har en fantastisk man, underbara barn. Vi e friska, mat på bordet, tak över huvudet,säng att sova i och kläder på kroppen. Lätt att ta dessa saker för självklart men T A C K Gud för livet!!
Idag bad Agnes i bilen att det skulle sluta blåsa och bli mer varmt, varför ?
Jo...



Så att hon kunde få bada i angelinas pool. Gud hörde bön (som alltid).
-gode Gud! Tack att du gör så att d blir jätte varmt, sluta blåsa så jag kan bada, tack Gud! Herregud!
Jag fick bita mig i tungan för att inte skratta. Självklart menar hon herre Gud. Lät så roligt!!
Efter att vi lunchat, pratat, badat och myst med Angelina ,chanell och Veronica






Så var det dax att åka till IKEA för att möta upp fornanders.
Idag skulle d vara premiär på att vara i leklandet Småland.



Det var väl ingen hit enligt Agnes. Jag var borta alldeles för länge. 1tim får de vara där.
Det e cirkus vecka så det fanns "clowner"



Och så fick man testa på olika cirkus konster.



Gå på lina som Pippi, snurra tallrikar mm






En händelserik dag så det blev ok tidig sömn. Jag har iallafall fått egentid. De e d viktigaste :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar