torsdag 8 juli 2010

Tis,ons & tor

Oj vad veckan går fort. Vädret är toppen så vi har,tror jag varit hos Öjfelth varje dag. Det har varit så kul att träffas och ha kvalité mer en bara en stund.
Tisdag:
Jag passade på att inhandla dessa när Agnes var på barnkalas.



Så glad att de fanns i RÖDA!
På kvällen tog vi oss ner till Lilla Torg & restaurang La Roche.
Mattias(delägare & med i kyrkan) fixade så bra till oss.
Vi (jag & Hanna firade att våra män e tillbaka) firade att det stora arbetet nu var klart och att d blev en succé.



Hannas man alex sitter jämte men tyvärr för ovig för att komma med...:)
Ons:
Mycket lugn förmiddag. Sen tog jag med Agnes ut för att besöka rean. Det var inte alls svettigt. Jag lärde henne hur man gör:
Titta-prova-bestäm-betala.
Hon var ett grymt bra bollplank,god smak för vuxenkläder har hon :)
Sen gick vi vidare för inköp till henne. Hon skötte d super bra. Passa på att köpa in stl större nu på rean så hon kan växa lixom.
På kvällen bar det iväg till guess who...:) yes, Öjfelths.
Vilka underbara vänner. 10 års vänskap-Rostar inte!



:: Heidi ::



:: Calle & Andreas ::



Självklarhet!



:: Heidi: Robert: Andreas: Calle: Henke: Veronica.
En sista-träff-innan -vi- drar-på-semester-kväll. Så lyckad kväll!!
Tor:
Förmiddagen var vi vid poolen hos Öjfelth. Mimmi dök upp oxå-mysigt!



Jag säger aldrig nej till en latte :)

Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar