torsdag 15 juli 2010

Min dag




Började med att vi var på BVC.
Väga och mäta. 6010g och 65 lång.
Noel ligger över kurvan på längd (nähä?!) och under på viktkurvan. De var inte oroliga men tyckte jag skulle börja med smakportioner vid senast 5 mån.


Efter detta var vi och fixade lite ärenen.detta e hans nya stil i vagnen. Idag var nästan hela rumpan över...blev några xtra hjärtslag.
Sen hade jag & Noel en lunch med Anna Holmström. MYSIGT!!
Efter d var d dags för mig att inta stolen och bara släppa allt...
A N S I K T S B E H A N D L I N G!!!






I väntan på att få komma in...:)
Så underbart skönt! Var i drömmarnas land flera gånger!!
Jag var helt väck hela kvällen av alla oljor,massage osv.

Sen har vi fått en till familjemedlem... Kate heter hon.
2 dagar gammal.tack Ulf !



Nu kan HELA familjen åka tillsammans.

Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar