lördag 10 juli 2010

Wow-vilken dag

... Och vilken värme!!!
Agnes hjälpte Andreas byta däck på bilen. Lite onödigt tyckte jag. Det e snart dags att byta tillbaka till vinterdäck =)

Jag och Noel tog bussen till ett av Malmös köpcentrum-entre.
Perfekt dag. Det var nästan folktomt. Så skönt!! Ingen trängsel el kö till verken provrum el kassa. Målet var att hitta en vit & en grå kofta. Tummen upp!
Har för första gången handlat 5 plagg på Vero moda. Aldrig hänt innan. :)
Agnes & Andreas tillbringade dagen på stranden men Noel fixar inte d.



(Enligt Agnes så e man så cool när man står så här!!)

Men han klagade inte. Han fick sitta i vagnen. Dags att byta till sittdelen nu. Han snurrar snart ur den. Eftersom han reser upp hela bakdelen e jag rädd för att han kan tippa över kanten.


Sen var det dags för vuxentid. Eller egen-mamma-tid



Detta var skönt att läsa :)



Här e jag redo för en date med mina 2 favorit killar. Vi åkte ner till Dockan för att ära på Stereo.


Agnes var hos kusinerna.
Go mat och en mycket cool och fantastiskt charmig kille!var självklart nöjd hela kvällen.



Nu sover mina små hjältar. Andreas ute och svänger de lurviga :) och jag ska väl försöka sova i denna TROPISKA värme!
Godnatt!
Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar