torsdag 16 december 2010

Julfest

igår hade jag & andreas den stora äran att vara med på FLOW´s julfest. jag blev verkligen överraskad över vilka talanger jag såg igår. jag var på vissa delar rörd till tårar. att få se deras kunskap,intressen, deras kärlek till sina idoler som tar sig i uttryck på ett sånt roligt och BRA sätt...WOW!!
ok att jag redan är lite smått små trött på det "traditionella" julbordet så gör jag allt för att skapa lite stämning inombords. äter och är glad och spelar julmusik.
tanken på att man är bortskämd med julmat slog mig igår när det var någon som uttryckte att han aldrig ätit julmat tidigare...då tog jag en prinskorv till och log :)

här är förberedelserna i full gång. vilket team!! tokjosef briljerar och robban...idol nästa! grymt kul! fär mig var det nästan bara nya ansikten som var där så jag fick minsann repetera namnen typ 20 gånger. tack till Angelica och linda som viskade i mitt öra under kvällen!!


här är 2 goa tjejer. (skriver inte namn, kan vara lite känsligt)

det var bra samtal hela kvällen! det var budskap som rörde oss till tårar, som rörde vid våra hjärtan och sen var det mycket skratt !!
det var med en varm känsla jag lämnade festen, kom hem och kröp ner i sängen eller nä, jag kröp upp i soffan för det var CSI... men jag orkade inte se klart- mycket ovanligt. jag är ett fan av CSI annars!!

love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar