tisdag 28 december 2010

sista tisdagen 2010

efter att man vaknat 05 nu i snart 3 dagar så börjar jag känna mig lite trött. har nästan hela tiden känningar i huvudet.
jag är så tacksam att vi är 2 om att turas om!
du som läst mitt förra inlägg, om att sluta nattamma, förstår säkert att det handlar om Noels nya vana.
fick under jul höra att Noels faster vaknade vid 05-05:30 varje dag när hon var liten.tack för den :)
jag är tacksam över att han somnar på 2 röda för natten och att han inte skriker när han vaknar.
nä då klappar han i händerna och le med hela ansiktet. ibland, de gånger han sover jämte oss kan jag t o m få en kram. det är en bra start på dagen men SÅ förtidigt!

idag var det besök hos liljenlovs, månz och memphis. qarro jobbade insåg jag när vi kom dit. det var tråkigt, hade så sett fram emot att ses. men vi tar igen träffen efter nyår!
det blev visst att vi stannade på lunch oxå.
testade Balkan mat idag, chepiq (uttal, inte stavning) klart godkänt.
när vi kom hem sen så var jag tvngen till att bara få vara själv, andas lite.
upptäckte igår att jag hade presentkort på cervera- säkert 6 år gammalt.
hittade mitt svarta frukt/kakfat så imorgon ska jag och Agnes baka.
har tänkt vaniljgifflar, äppel/kanelmuffins. ev brownies oxå. det sista vill nog Agnes.
hon sa högt idag när hon skulle lägga sig att hon ÄLSKAR choklad SÅ mycket. tvivlar jag inte alls på. hon är en go liten gottegris!

sen var det dags för rensning i mannens garderob. det var inget tvång från min sida utan kom från honom. ok att jag nämnde det men han sa att han tänkt på det ;)
och sen som pricken över i:et. han hade hängt allt i färgordning!! arbetsskada jag fick efter mina 7 år på JC.

nu är det ett av mina favorit program-the secret millionair! soffan blir det och en saftig apelsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar