torsdag 30 december 2010

min dag

...nästan hela dagen.
startade med en sovmorgon idag, 05:50. hela 10 min längre idag än igår! det går sakta framåt mot 07.
tog bussen vid 10 för att fixa lite ärende inne i stan innan jag mötte Maria på hansa för en träff.
det var verkligen kul att få göra en check up efter att hon varit i London ett tag.
hon är verkligen dancing queen!


väl hemma igen var det dags för middag till resten av familjen.
mannen min är sjuk så jag ville inte att han ska anstränga sig för mycket efter som 2011 kommer med en rivstart. det var inte ironiskt menat även om jag inser att det är en liten touch av det.
det blev Agnes favorit mat- pasta, köttbullar, parmesan och ketchup.
hon skulle verkligen kunna leva på det.

kl 16:40 tog jag bussen igen ner till stan för ännu en träff. denna gången med anna-carin och charlotta.


kändes lite som man hade rymt hemifrån. ha ha ha, låter som jag aldrig är ute men det är inte sant!
det blev waynes. gott men tyvärr dålig service och sur personal. så jag log lite större och lite mer!
efter fikat gick jag och annacarin på bio - svinalängorna.


den var tung, tårarna rann men se värd. det är ju som vanligt att man inte få med så mycket som i boken men filmen talar verkligen.
efter det så gick jag och annacarin till espresso house. var bara tvungna att tala filmen kontra livet.
är så tacksam till den kärleksfulla uppväxt jag har fått, tryggheten.
att vara kapabel till att älska vidare. att kunna skapa ett tryggt hem för mina barn.
tack Gud!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar