lördag 5 mars 2011

Partydag!

Agnes redo för att dra till Livia på 5-års party.
efter det var det bara att hämta upp snäckan för att sedan dra vidare till nästa party.
hem till fam helgersson och deras nya hus.
riktigt mysigt och snyggt hus. perfekt för oss :)
ja, det var nog något i den stilen jag skulle kunna tänka mig om vi någon sin ska ha hus.
är tacksam och glad för det vi har och trivs väldigt bra.
noel och jonas blev polare :) noel somnade på vägen hem och väl hemma blev förtvivlan stor när jag upptäckte att jag förlagt raffe...gosen. det var bara att leta,leta,leta.
när jag väl insåg att den blev kvar hos Jonas så blev Noel rätt putt och charmen som han la på när han var där har nu försvunnit. hoppas att vi kan få vänskapen att vara kvar imorgon när de ses i kyrkan :)

tack för god mat och en bra kväll jonas och hanna!


love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar