tisdag 1 mars 2011

Sön-tis

agnes har verkligen fastnat för WII och det är bowling som gäller. hon är verkligen så grym! strike och spare typ hela tiden! nice spare säger hon själv nu när det blev en spare.
stryk fick jag!! saken är den att jag inte gör mig till. att sedan ta instruktioner från en snart 5 år gammal tjej är känns inte heller helt ok...
i söndags var det dags igen. akuten here we come.
agnes hade trillat på kidz och när de hämtade mig trodde inte jag att det var så farligt.
när jag sedan såg att hon satt där med blod rinnande på hakan ner på halsen och tröjan och blod i håret och krokodiltårar förstod jag att det kanske hade gjort ont ändå.
det var bara att åka in och tejpa.
idag har vi varit och sagt grattis till min kusin Johanna som fyller 35. det blev fika och sen även en god linsgryta.
jag hade med mig smoothies och det var poppis minsann. noel ville inte släppa greppet utan skulle verkligen bara hålla själv och suga. han får en otroligt söt fiskmun när han suger :)
isak var hemma från dagis. han har nämligen gips efter en skidtur hemma i småland. men han gick runt som om det inte gjorde ont alls. stört skön kille!!
när jag kom så undrade han var agnes var. sen undrade han om Ingemar ( min pappa) kommer oxå :)
pappa är en stor favorit. men när vi skulle gå så låg jag och pappa på samma nivå på poppisskalan!!

pyssel är något agnes älskar. ville här bara visa att jag tycker hon skriver väldigt bra och snyggt!
typ som jag... :)

love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar