måndag 22 oktober 2012

liten stund för mig själv

hej då mamma! 
hej då prinsen!
får mamma en kram?
hej då mamma!
ok, förstod vinken. han hade ju inte tid med sånt trams. Liam mötte ju upp honom vid dörren och det var pajas med en gång. de stod på huvudet, hjulade och klättrade på elementet!
hejdå sa jag och gick, kände mig lite snuvad på konfekten :)



jag tog mig ut till ILVA för att kolla lite till kidsens rum och sedan lite ensamtid. kaffe och läsning.håller på och läser en självbiograf. det är den typ av bok som får mitt fokus. jag älskar ju människors story. det berör på så många olika sätt.
rätt som det var fick jag fin besök.
Celeste Liljenlov kom förbi. självklart hade hennes mamma fått följa med oxå. de hade samma planer som jag. att läsa och ensamtid. tror jag iallafall.


väl hemma igen fick lill prinsen äntligen gå loss. han är snabb som ärtan på att ta sig fram ,upp och överallt.
att klättra upp på brorsans säng är typ lätt som en plätt.
men att komma ner...det vägrar han. kan -asolut men att se världen lite mer uppifrån är ju själva grejen.
han ger oss många skratt.
konstigt att han inte mer torr i huden än han är. kan inte sluta pussa på honom!


Må så gott,vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar