onsdag 29 april 2009

excellence!!


nu är det snart dax. jag är faktiskt lite härligt nervös eller förväntansfull kanske jag ska säga.

igår hade vi storteamsamling inför United Open. så härligt. det kommer bli Så bra. har du inte varit på detta innan så är det dax du redan nu planerar för nästa år!

det är 400 personer, från 11 olika länder som på ett eller annat sätt tar sig hela vägen till kirseberg för att möta dig och mig!

(detta året behöver jag inte tänka 100% på outfiten, skönt.den är redan bestämd:) det jag funderar på är vilka jeans jag ska ha till :)vi har alla en snygg t-shirt där det står: I love united, united love U i svart, bra val!!ok, jag tänker lite på håret...)

i går var vi i VIP-kyrksalsteamet där och förberedde.kommer bli så kul och bra med Ole i spetsen.
vi satte ut 400 stolar.
det var 19 rader med 21 stolar på varje rad och det ska vara 46 cm mellan varje stolsrad.
vi gick där med måttband i går för att få det rätt.
vi vill minska risker och göra det så lättgörligt som möjligt för 400 personer som ska in och ut i lokalen.
det kommer bli så kul och spännande!

jag och anna kommer att se till att alla besökare får ett fantasktiskt bemötande på väg in i kyrksalen.
allt är i rörelse och allt förbereds.
undervisning, parkering, utdelning av frukt och annat gott, mingeldricka...ALLT!!
det kommer bli en amazing,heavenly helg.
man kommer vara trött på ett härligt sätt.
hejdå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar