torsdag 2 april 2009

undebar eftermiddag!

igår sprack solen verkligen upp i rätt tid. precis när jag slutade vid 15,00 så var det stor sol.
hämtade agnes på dagis,efter att jag pratat med fröken,lekt med lera och fått henne att gå på toa. så var vi äntligen på väg hem.Hon var SÅ DUKTIG igår.
hon gick på toa hela dagen.
"man haj ju baja blöja på natten mamma"- JA det stämmer!
vi var ute hela eftermiddagen och inga "olyckor" hände :)
hon får guldstjärna för varje gång hon går på toa och varje gång det går bra att duscha :)
jag tror på att ge uppmuntran till gott beteende.


efter att vi varit ute ett tag så gick vi in och åt kvällsmatfika på ballkongen.
hon fick den sista chokladbollen som vi bakat...(nu mormor vet du vad du ska göra i helgen:))
efter kall risgrynsgröt(hon vill alltid äta kall) med hallonsylt, liten kamp om att sitta på gumpen
så hade vi en mysig stund.
inget stret med tandborstningen, WOW och sen var det en guldstjärna till. sen var det dax för att ta fram kudde ,täcke och pippifilmen.
18,50 sov min snäcka!!

nu började min kväll som bestod att att plocka undan hemma. stryka tvätten( jag gjorde det!!) och fixa lite.
jag kan ibland njuta av detta , man hinner tänka, tala lite med Gud och igår hade jag bra undervisning på med venessa hoyes.lite störigt bara att cd 2 hade så kasst ljud :). lite soulspace så att säga, även om det finns roligare saker att göra.
men det var en bra kväll!

idag är det skopunkten som gäller!! sorry Q men denna gången blev det bråttom med detta beslutet. vi får ta vår egen resa senare :)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar