tisdag 28 april 2009

stabilt läge :)

har gått några dagar nu...
jag har bara inte orkat skriva.
jag skyller på att jag är kroniskt trött av denna allergi.
jag har nog kommit på att det är björk som är det värsta.
var glada att ni inte såg mig i lördags.
jag hade inga ögonvitor. de var så svullna,röda, det sved,det kliade och det rann.
såg ut som jag gått värsta ronden.
detta påverkar mig känslomässigt oxå...
jag är irriterad
lessen
trött
orkeslös
har inget tålamod alls med agnes
orkar inte ta hand om vårt hem

du fattar grejen nu va :)
men snart är det nog över, då förvandlas jag och förändrar allt...
en glad mamma och fru
pigg
kraftfull
fullt med tålarmod
rent fräscht hem
du fattar grejen nu va :)

ska nu gå och göra lite fruktsalld.
äta orkar jag :)
vi hörs!
PS: sen är det så att vårt tangentbord inte funkar hemma.
g,h och ä går inte att använda om man inte kopiera in dom...en ursäkt till att jag inte skrivit Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar