torsdag 30 april 2009

puss puss...


då var det dagen före "dopparedagen" det känns faktiskt lite som julafton fast man har utökat släkten typ hur mycket som helst. det är UNITED OPEN imorgon :)

igår kom mormor och moster. de skulle komma för att hämta Agnes. hon ska vara med mormor och morfar i helgen.de ska till båten, detta är agnes lycka!

det ska bli så jätte,jätte kul mamma sa hon på vägen hem från dagis igår.
jag vet att det kommer gå så jätte bra. hon älskar sin mormor och morfar.
vi packade hennes väska igår. det var väldigt viktigt att "hello Kitty" tröjan, kepsen och solglasögonen var med.
fatta vilken industri detta är. jag själv har aldrig fastnat för detta men "hallo Kitty" men det har ju agnes.hon ser att "alla " andra kompisar har detta och det är ju det som gäller.
det är ju värsta märkes kostnaden...100 kr för t-shirt!!
köpte jag den- Klart, det är ju min Agnes...allt med denna katt går hem just nu!
så det var en liten frukost idag och en del pussar.
det är vid tillfällen som detta jag vet att jag är frisk :) jag saknar och längtar efter vår älskling så fort jag stängt dörren.

nu är det bara att köra fullt ut denna helgen.
ser fram emot pusskalas på söndag så snäckan är tillbaka!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar