fredag 26 juni 2009

aj aj aj!!!!!!!

har nu legat med 38 graders feber och en sån otroligt jobbig migrän i 2 dagar.
detta är värre än att föda barn och då har jag har jag den erfarenheten, så jag vet!!
trots att man sovit, drukigt vatten och knaprat tabletter så vill den inte ge sig.
det börjar som myror innanför pannbenet sen traskar det ganska fort till vänsrta sidan lite över tinningen .

igår gick det även mer runt vänstra sidan av näsan och satte sig under ögat.
kroppen tar så mycket stryck av detta.
idag har jag efterkänningar i huvudet, och att illamåendet ligger lite som ett täcke över magen.
kroppen är stel eftersom den måste liga helt stilla.

näsdropparna har inte hjälp heller, inte som dom borde iallafall.
igår när jag tittade på dom så såg jag varför.
det var Agnes droppar. från 7 månader till 2 år...ok, inte tillräkligt med styrka för att torka ut allt det jag har.
idag blir det sände bud till apoteket :)
ska nu försöka få i mig lite frukost även om det inte smakar något :)
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar