tisdag 23 juni 2009

saknad!


jag älskade gymnasiet. det var allvar blandat med det man älskade att göra , dansa!
jag höll speciellt ihop med en tjej som hette Tina.
en vacker härlig tjej som var helt härligt crazy.
vi var ett radar par...trodde vi. vi var esteter,ägde skolan och dansen var med oss hela tiden! (grymt kul!!)kontakten rann ut i sanden efter gymnasiet.vi flyttade åt olika håll.
för 6 månader så dök Tina upp mer och mer i mitt hjärta.
så för en månad sedan så gogglade jag på henne.
fann då att hon var kvar i GBG och var danslärare, underbart!!

sen kom den underbara överraskningen!!

jag var på T.G.I.F en kväll och möter där en annan gymnasiekompis.
hon säger till mig då att jag missade Tina som hade varit där dagen före.
VAAA!!
jag fick hennes nummer och igår hade vi en härlig fika.
det var verkligen 10 år sedan vi sist sågs.
mitt hjärta jublade! det var verkligen "gamla "underbar Tina. (possetivt)
självklart har mycket hänt på 10 år. det var så intressant att lyssna på hennes liv, utmaningar och hennes succseér.
jag var helt STOLT i hjärtat!hon har verligen en kämpa anda!!
jag var så tacksam, tänk vilka underbar människor man har runt sig och eller haft som verkligen berikar ens liv!
__________________________________________________
du är fantastisk!
du är guld värd!
du har talangen och gåvan!
du är en kämpe och vet att du är värd det bästa!
vacker och härligt rolig!
jag har saknat dig Tina, tack för igår!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar