onsdag 17 juni 2009

både lessen och glad på samma gång...


har idag träffat en underbar vän som jag inte har sett på 2-3 år.
att fortsätta prata där man sist slutade är ganska ovanligt men det är det som är så skönt med henne. känns bara så härligt naturligt.
vi har delat livet under ca 5 år när vi jobbade ihop. sen flyttade hon till landet over there over och liver rullade på för oss båda.
hon är en person som verkligen våga testa saker och hon är otrolig på att inte ge upp.


hon har en härlig inställning på att "det måste ordna sig" och saken är ju den att det gör det oxå.
tyvärr var en timme idag alldeles för lite.
hann bara röra vid livet som passerat för 3 år sedan och lite det närmsta året.samtidigt var det saker som alltid finns där.
när jag kom tillbaka från lunchen idag så blev jag nog lite lessen ...helt plötsligt insåg jag att jag verkligen saknat henne och att det nog var ett litet hål där inne.
nu kanske dröjer ytterligare 2-3 år igen.
___________________________________________________
tack för idag!
blev så glad när jag såg att du dök upp på msn...
att få chansen att bara få krama om dig och att snabbt stämma av läget var pricken över i:et.
hade önskat att vi hade iallafall en timme till men plikten kallar och alla vill verkligen träffa dig nu när du är hemma.
jag bara vet att du kommer fatta rätt beslut inför allt du har framöver.
* för att du är den du är
* för att du alltid vill det bästa för dig och din son
* för att du alltid lyckas
* för att du älskar livet alldeles för mycket för att låta det bara gå.
*du har så många gåvor och talanger som du bara har snuddat vid än och som väntar på att få utvecklas.
jag tror på dig!! love!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar