torsdag 4 juni 2009

en kväll av höjdpunkter!


hade en härlig kväll med m&gp igår.

det var ett tag sedan så det är skönt att bara träffas och prata lite.

vi var på , ja du ser :)

ok, det var verkligen USA men det var charmigt och kladdigt :)

jag upptäckte att en gammal gymnasiekompis jobbade där innan hon ska iväg och dansa på lyxfärjan.(inte det på tv!!)

på gymnasiet hade jag en klasskompis som jag hängde varje dag med,en underbar tjej.

vi har inte haft kontakt sedan dess och jag har så många gånger undrat vad hon gör, vart hon nu bor och om hur allt har gått för henne inom dansen.jag googlade henne bara för att få se om det gav träffar.

jag vet senast att hon bodde i GBG.

då kommer höjdpunkten.

hon hade varit på T.G.I.F igår!!!

hon bor här!! helt sjukt!! jag har nu hennes mobil nr så nu väntar en fika hoppas jag.

en kväll kan innehålla så många ljusglimtar.denna kvällen gjorde verkligen det!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar