fredag 26 juni 2009

fantastisk vacker!



har inte hört talas om denna författarinna innan en kompis til mig intoducerade mig.skulle haft den som semesterläsning men den tog visst slut på en dag.det är en fantastisk läsning om 3 pesoner med en längtan, att hitta varandra efter 18 år som frånskillda.ett misstag tog en helvändning och det drabbade 7 personer...

alla kännslor berördes. jag var arg, lessen ,förväntansfull,överraska och otoligt lättad och glad.tårarna rann av en sorgsenhet och av en underbar kärlekshistoria.den var varm och hade en bra story med en bra moral.rekomenderar den!nu vill jag läsa de andra oxå.

jag tycker det är en gåva att kunna skriva en hel story som fångar och berör hela människan.

jag brukar lixom stanna upp och tänka på hur författarinnan i detta fall får ihop det och hur hon ev har tänkt.kanske för att jag själv älskar att skriva av mig mina känslor eller för att jag någonstans vill skriva boken om elin...(kanske inte är jätte levande,då hade jag nog redan börjat).jag har kanske en fjantig tanke om att min kärleksstory med Andreas skulle kunna bli något bra...sånt säljer ju eller ha ha ha !!och lite annat som förlossningsdeprison osv .

ja ja , boken är iallafall läsvärd enligt mig.ha en bra dag. nu kryper jag ner i sängen igen.längtar efter nya lakan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar