fredag 11 december 2009

AAAAJJJ,d gör ju så ont




(vet inte om ni ser min runda mage)

Inatt hände d igen. Det händer aldrig annars. D måste vara för att jag är SÅ vältränad ;) cyklar varje dag...eller för att det växt ut en böld på magen...
Det brukar alltid vara höger.
Det gör så ont!!!
I sovande läge vet jag aldrig vilket håll jag ska pointa foten.
Efter för mig långt panik läge slår jag Andreas en smäll på armen och små skriker...
-HJÄLP MIG!!!!!!!!
Han tar direkt tag i foten och böjer den bakåt.
Där,där släppte det!
Jag känner av krampen fortfarande ;)
Tur att jag bara upplever detta när jag är gravid och att krampen inte kommer så ofta då ändå.

Bilden visar att jag nu är i v 26 och att det är korvisen i magen som orsakar detta ;) men jag älskar han/hon!!
Kram


1 kommentar:

  1. Då har du tur, för mig kommer rätt så ofta och har alltid gjort så - aj aj!
    Ha en trevlig helg! KRAM! Sofie

    SvaraRadera