söndag 13 december 2009

Lucia...







Då var äntligen dax för att inta scenen. Har ju övat sångerna,hur jag ska hålla händerna eller ljuset.
Genrepet gich med glans.
Hon log,sjöng:we wish u à merry christmas med jätte bra uttal (impad faktiskt )






Sen kom då själva momentumet då d skulle ske på riktigt :)
Hade sagt att jag kommer sitta på 3:e raden och vinka så du ser mig.
Väl på plats så var d inte jätte mycket sång utan mest letande efter mig och ljuset var både i munnen och lite överallt.



När hon väl såg mig sitta och vinka så blev d en smula osäkert om det var till någon fördel eller inte. Såg lite osäker ut... Men efter 2 sånger var ser klart och vi alla kunde pusta ut. Inga tårar!!
Sen var den kaxiga lilla prinsessan tillbaka.
Men stolt är man minsann!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar