fredag 18 december 2009

åhh, det känns tungt...

har sedan igår haft smärtor i bröstet.
kom någon gång efter det att jag kom hem från jobbet.
hur jag än gjorde så smärtade det.
duschade väldigt varmt för att få se om det hjälpte med det blev jag mest yr och lite frusen av.
gick och la mig vid 20:00 för att verkligen få sova , se om det avtog.
la vetepåsen på bröstet för att se om det kan ha varit någon sträckning av muskel.
ibland kan man få precis samma känsla när man andas djupt.
detta var konstant smärta, hjälpte inte hur jag gjorde.

det hjälpte inte att sova.
gick till jobbet men kände mig inte ok.
vid 10:30 hämtade Andreas mig,smärtan började bli genomträngande ut i ryggen oxå.
jag gick hem och sov.
hjälpte inte...

ringde sjukvårdsupplysningen, de tyckte jag skulle avvakta men jag var tvungen att höra av mig igen om det inte släppte.
hon trodde att det kan bero på att jag har/ bär på en trötthet som nu slår till.
kan ha varit något som har legat en tid som jag kanske inte märkt av för att det är full rulle hela tiden.
det är ju som sagt full fart fråm 05:30 till 19:30 nästa varje kväll.
men jag mår så bra, älskar att vara gravid och tycker om att det händer saker.

nu har smärtan avtagit lite och det känns lättare att andas, röra på sig och leva "normalt" :)

Agnes vill fylla i att:
idagg är jag 3,5 år. 6mån till jag ffylllllllllllllllllllllllllllllllller 4 ååååår.

ha en bra kväll! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar