söndag 6 december 2009

En fluga eller??

Jag har aldrig lekt med dockor. Det har nog följt med i modersmjölken för Agnes har aldrig varit intresserad av det heller... Tills nu.
Helt plötsligt är det så på tapeten. Kan ju ha sin naturliga förklaring med att det snart kommer syskon.
Hon har då 3 dockor. Skrållan,David och Lill David :)
Det är då mamma,pappa och bebisen.
Lill David ska nu vara med överallt.idag var han med på Kidz.
Det är mycket: Lill David gråter, ge han till mig eller kan ni passa honom för jag behöver bara...
Sen har jag blivit mormor och Andreas är morfar :)
Helt plötsligt kan hon säga: vad är Lill David?
Åh, tur jag hittade honom, nu blev han så lugn och glad.
Så här ser det nu mera ut i Agnes säng ;)
Och visst är hon underbar!!
På vägen hem från kyrkan säger hon:
Mamma, jag älskar dig mega mycket!
Då smälter hjärtat!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar