måndag 4 maj 2009

help! i can´t see!!

i fredagsmorgon ringde väckarklockan.
när jag öppnade ögonen för att se vad klockan var gjorde jag upptäckten...jag såg ingenting,ingenting!!
jag vet att jag kollade men insåg att det var under ögonlocken. ögonen gick inte att öppna.
jag försökte flera gånger.
jag fick känna mig fram till toan.
jag sköljde ansiktet med ljummet vatten...nu äntligen så gav ögonen med sig...de hade fullständigt varat sig. svullna ögon hela dagen :)
jag har nu ökat upp min allergimedicin med det dubbla morgon och kväll=dubbelt så trött men jag har inget val. det är verkligen en blessing att kunna se!! :)

1 kommentar:

  1. din stackare...hoppas det går över snart...tur att det inte är pollen säsong året runt...efter varje jobbig säsong kommer en som är mycket bättre =)

    SvaraRadera