fredag 21 augusti 2009

familjehelg

är nu snart på väg hem hem till mor och far.
det infinner sig alltid en känska av lite härlig längtan när man vet att man ska dit.
jag är verkligen blessad med bra familjrelationer.
jag vet att det är något som mina föräldrar alltid har bett om att vi ska ha och att min man ska ha det samma.
det har blivit bönhört :)

jag, andreas, agnes och svärföräldrarna ska sova över hos mamma och pappa för vi drar till sthlm i morgon på bröllop.
Agnes ska vara kvar och busa.
hon har frågat ända sedan i måndags om det är fredag idag.
idag kom hon in 05:15.
första frågan var...ska jag till mormor och morfar idag, är det fredag :)
sen låg hon kvar och myste och kl 06:20 var jag tvungen att ge upp.dax för pettson och findus.

om varje morgon kan vara som denna så behöver jag nog aldrig vara stressad :)
hon var först med allt , klä sig själv, äta lite och borsta tänderna...
väskan packade hon igår.nu la hon bara till kudden sen var det bara att dra med allt ner till bilen.
nu är de här om 5 min .
ska bli så härligt.
vårt 4:e bröllop i sommar...ett kvar. ( vi har fått 6 inbjudningar, vilken sommar).
nästa blir det nog inget :)

må så gott och ha en bra helg!!
love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar