lördag 15 augusti 2009

go helg än så länge...

kräftskiva hos almlövs ( tyvärr kom inte alla bilder med)

det var en kväll med MYCKET GO mat!
man var rund som en boll efter denna kväll. tyvärr fick jag inte med alla sorter men det var en paj med västenbotten ost ( tror jag) med kantareller på- helt underbar!! och sedan var det en kalla paj med kräftstjärtar i - så god!!!
sen får jag ju inte glömma att skriva om min helt underbara goda efterättspaj.bilden var för stor för att lägga upp och andreas var inte hemma för redigering :)
spelar ingen roll vilken frukt eller bär du har på den , den bara smälter i min mun!!!
sådan paj man vill ha mer av hela tiden fast man är så jätte mätt.
var jag inte såld innan för familjen Almlöv så blev jag det första gången denna pajen kom fram...ha ha ha ha .tack för en go kväll, Ni är underbara!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar