måndag 24 augusti 2009

längtan är nu över...


...imorgon kommer Anna tillbaka till jobbet hurra, hurra, hurra!!!

och vi kommer numera sitta mittemot varandra :)
Anna är verkligen helt underbar!
Hon har ett hjärta av guld och förgyller mitt liv!
vi har under år vetat om varandra men det är inte förrän 2007 vi verkligen kopplar.
det är en skatt med vänner som ger av sig själva, som släpper in en på livet!
vi tänker lika, gått igenom mycket lika saker och kan gråta över småsaker :)________________________________________________________
tack för den du är!
tack att jag få dela liver med dig!
tack för att du släpper in mig i din värld!
tack för din glädje och humor du sprider så underbart!
tack för att du älskar livet!
tack för att du vill växa och utmanas!
tack att jag får dela med mig av mina drömmar!
tack för att det är så lätt att skratta med dig!
tack för din generositet!
tack för att du är Anna med ett rent,härligt hjärta av guld!
älskar dig vännen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar