tisdag 11 augusti 2009

lyckligt lottad!



drömde i natt att jag träffade en super skön gammal kompis, vi kallar honom david.

jag var hemma i Hillerstorp hos mor och far. agnes och andreas var med . men som det är i drömmar så försvinner de bara helt plötsligt.

jag och david började hänga mer och mer.

men någonstans i hjärtat så visste jag att jag hörde ihop med Andreas.

efter att jag tagit med mig mitt jobb ,Phonera till kyrkan i Hillerstorp och jobbat vid mixerbordet (låter flummigt, jag vet ) så sa jag till slut till david:

- du David, du är gift och jag är gift ska vi inte fortsätta ha det så .( han är gift med en kompis till mig med)

jo, det är klart säger han.

i hela drömmen hade denna känsla av att jag älskade min man så mycket hela tiden funnits med och jag och David hade verkligen bara polat men jag visste vad jag hörde hemma.

när jag vaknade var jag så tacksam till Gud för min underbara man som jag ÄLSKAR så högt.

jag är så lyckligt lottad!!

och vet du vad?

han ÄLSKAR mig!!

jag tycker det är så underbart härligt att spendera tid med honom.

han får mig att skratta,känna mig speciell och älskad!

han är alldeles,alldeles,alldeles underbar!!

jag älskar dig Andreas av hela mitt hjärta!!!!

love

1 kommentar:

  1. naaaaaw
    så otroligt gulligt!!!

    Tack för att du är du!

    kram

    Carina
    www.cadulina77.blogspot.com

    SvaraRadera