torsdag 27 augusti 2009

lite si sådär...

mår inte 100% bra i kroppen. har haft rätt mycket ont i magen.
känner mig ganska hängig ikväll.
vet inte riktigt vad det är.tror inte bara det är för att jag är förskyld...
svårt att ibland sätta fingret på vad det kan vara.
bara lite nedstämde.

en liten sak som gjorde mig glad idag (jag är en person som glädjer mig över små saker ) var att jag åt en helt underbart god salld från sallad2000 idag.
krabba,pasta,majs, gurka, tomat,isbergssallad,fetaost, kronärtkockar och en stark go tzatziki...45 spänn och jag känner fortfarande lite mättnad av den.
det var otroligt fräscht,rekomenderar stället!!!
super om man ska beställa till olika möten, samlingar osv.
du plockar själv ihop vad du önskar i.

nu ska jag äta en anna delikatess, falurågrut med smör,ost och BANAN,så gott!!!
våga testa :)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar