tisdag 17 november 2009

bara för er information :)

här ser ni mitt skrivbord på jobbet :)

finn 1 rätt :)

precis, dagens kaffe.
jag är en person som njuter av småsaker.idag var det verkligen en njutning med en machiato och 2 små vitachoklad pengar.
det var för mig , att mitt i allt att få en stunds njutning!



igår vad det dax för sprutan mot svininfluensan.
jag insåg bara lång väg därifrån att det var mer personer än jag som hade samma tanke.
här ser ni bara en LITEN del av kön UTE.
jag stod ute i ca 40-50 min och sedan fortsattte kön inne.
väl inne stod jag ca 30 min innan det tog en halv minut att få sprutan stucken i armen.
än så länge inga större men :)
öm i armen men det kan jag leva med.
det var ändå lite små mysigt att stå där ute, hade en trevlig tjej framför mig och vi pratade en del och satt vid samma bord och fortsatte prata sen när vi fick vänta den där kvarten för att se så vi inte fick en allergichock.
det var min kväll ute för denna veckan, ha ha ha .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar