torsdag 26 november 2009

ny favorit!

från 05:30 till 19:30 är det fullgång för mig.
efter att Agnes har lagt sig så har man ju alltid saker att göra ändå.
men jag har hittat en sak som får min hjärna att jobba på ett litet annorlunda sätt.
jag laddat ner ett spel till iphonen.
det är för mig en paus mitt i allt ståhej.
spelet heter FlingFree.
det ser ut så här. det handlar om att skjuta iväg alla bollar från spelplanen. man kan inte ta de jämte varandra och man kan inte köra diagonalt. introducerade på Andreas oxå. japp, han laddade hem det :)



ser har jag släppt lös Agnes oxå när det gäller att spela lite "dator"spel.
vi har inte visat henne det för det finns en riska att hon blir stuck precis som det är med TV ibland.detta är iallafall ett härligt memory med en massa olika djur.

det som är så kul är att det är så FULA läten varje gång man rör vid en ruta.
varje ljud är som djuret låter. hon har nu fått in speeden och minnet är det absolut inget fel på.

till och med jag tycker att det är lite små kul ibland :)
sov gott! det ska jag, lovar !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar