torsdag 12 november 2009

till er alla...

... som läser min blogg.
jag vet att jag har läsare i sverige och i norge.
malmö, småland och stockholm bland annat.
hade varit en ära om ni ville lägga upp er som följare på min blogg.
kan kanske dyka upp lite överraskningar, förmåner och ev för er,lite mer hemlig information.
det är inget krav och det är inte där i jag sätter min , vad ska man säga storhet :) ( fel ord val men jag hittade inte vad jag sökte för stunden :) )
BEKRÄFTELSE var det jag sökte ;)
men det skulle vara kul.
jag får alltid komentarer av er att det är kul att läsa och att följa mitt hjärta.
tack för all uppmuntran ni ger mig.


vill rikta ett extra STORT tack till Sofie!
du är fantastisk på att uppmuntra ,se och lägga märke till detaljer.
lägga in inlägg och fråga hur saker och ting gick efter att du läst.
du är alltid intresserad utifrån ett härligt hjärta hur det är och går.
tack älskade vän!

1 kommentar: