lördag 14 november 2009

uppdatering

...har skett i elin liv.
nu är det så at jag då har skaffat en Iphone :)
varför? ja, det är väl kul.
man kan ju kommunicera mer och det är väl den största anledningen till varför.
nu kan jag och mannen prata på alla sätt.han har oxå en nämligen
samtal, sms, mms,msn, chat, mail...
nu ska det väl ändå inte vara någon ursäkt längre, att vi inte visste...
sen kommer jag att kunna uppdatera bloggen från den oxå... tror att det kommer bli riktigt bra.
ha en skön kväll

3 kommentarer:

  1. HEEEEJ!!!!
    Min man har också den där telefonen.Vad skulle han INTE ha som är det senaste inom datorer och mobiler... Han älskar allt med det där äpplet på sig=)!
    Själv är jag nöjd om jag kan ringa och skicka sms, plus att det MÅSTE vara lätta och bekväma knappar. Och där ligger Iphone i lä alltså. Tålamod är INTE den gåva som Gud har välsignat mig mest med, därav avstår jag helt från Iphone=)! Ja...det var min lilla utläggning om denna telefon. Lycka till min härliga vän! Let me know how it goes. Puss

    SvaraRadera
  2. jag tycker det är dåligt att vi inte kan ha video-samtal med lilla underbara Agnes på lördags morgonen. M

    SvaraRadera
  3. klart vi kan, jag har skyp på den :)

    än sålänge e jag sjukt nöjd med denna (lek)sak.
    ska bara fixa till att kunna uppdatera bloggen oxå :) KRAM

    SvaraRadera