lördag 9 januari 2010

Fredag

17:30 svängde vi in på Ellenborgsvägen 3.
Vi skulle ha fredagskvällen med Liljenlov!
Tacco,mys och lets dance stod på menyn :)
Vid 19:30 åkte mysstassen på och vi bänkade oss för att äta.
Taccos är verkligen alltid gott!!går inte att misslyckas, som med vissa andra maträtter ... Eller vad säger du månz :)
Lets dance med David hellenius rullar på och jag tycker nog att kvliten är , ja vad säger man... Blandad.
Vid 20:30 säger Agnes att hon vill gå och lägga sig-WOW!!
hon somnar gott i soffan jämte mig.hon är fantastisk. Klappar hennes kind flera gånger.
Sen åker filmen the hangover på. Tyvärr ser jag inte så mycket, lixom somnar.
Hade under hela sen eftermiddag och kväll känt stora bröstsmärtor igen. Tänkte att det kanske gick att sova bort. Känner en tung känsla i bröstet med bara lite smärta idag.

Vaknade hos liljenlovs. Inte pga en hangover utan för att vi bestämt att bi skulle det.
Mysigt och få lite tid tillsammans
De har varit i Israel på bröllop, kul och höra hur det var och Israel som land.
Nu vet vi hemligheten bakom klagomuren ;)

Hemma igen. Inte mycket på schemat idag. Kanske vinden för att hämta ner lite små kläder för tvättning. Vill göra allt klart NU men... Vad ska jag göra i feb då??
10 veckor kvar...och jag har inte ens fattat att vi ska få barn. Jag glömmer av att jag är gravid ;) tills jag kollar ner på magen.
Yes, smärtorna kommer få mig att förstå. Och kanske det kommande ultraljudet.

Dax att tvätta snäckans hår.
Må så gott och glöm inte att skicka mer namnförslag, tjejnamn. Tack för alla dom kommit in!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar