lördag 23 januari 2010

känns nu...

att jag kommitn in i slutfasen av denna graviditet.
muskelknutorna i ryggen visar nu att de lever och kroppen börjar bli tröttare igen.
igår var jag helt färdig, trött till tårar.

jag återhämtade mig för att åka på en 25-års fest.
det ångrar jag inte :) det var natalie jörnheim som bjöd på god mat,härliga vänner och uppmuntrande tal.

vaknade 05:50 av att Agnes små gråter lite i min säng.hon snörvlade och var allmänt förskyld men hon vägrade att ta näsdroppar.

sen skulle hon spela spel på Iphonen.grymt var de lär sig fort!!!
Andreas tog över och jag sov lite till men inte bra eftersom man vakna varje gång hon säger ,rör sig eller viska i mitt öra :)

vid 11:00 var vi på väg till mobilia för inköp av lördagsgodis.
det var första gången på ca ett år tror jag som Agnes satt i vagnen. jag hade nämligen INTE orkat bära henne om hon tjurat...kan finnas en viss risk för det när man är 3,5 år ;)
allt gick jätte bra förutom att hon på vägen hem somnade...så nu är det en 40 min sömn + godis...vårdar inte gott inför kvällen.

ikväll har Emman Johansson försenad 30- årsfest. hade varit så grymt kul att gå.
jo, alltså jag är bjuden :) men som sagt min gravida kropp säger ifrån lite och än så länge ingen barnvakt.
jag mår fortfaranade väldigt bra men känner att jag måste lägga besluten rätt om vad jag ska göra för att orka vara fit for fight.
låter som en helt fantastisk kväll!!
jag vet iallafall vilka svarta kläder jag ska ha :) tack Emma , du gör det enkelt när du väljer svart som dresscode- me like a lot!!!

återkommer med om det blev fest eller inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar