torsdag 7 januari 2010

Egen tid

Sitter nu i sängen redo för att möta John blund.
Är helt slut idag. Var nästan mer tröttsamt att ha en dag ledig mitt i veckan än att jobba som vanligt.
Agnes har sovit lite mer än en timme.Andreas är och repa inför söndag.
Lite fight nu när hon ska somna själv utan att jag eller Andreas ska vara där hela tiden tills hon somnar.
Måste funka nu när bebisen kommer. Vet ju inte hur kvällarna kommer bli.
Så min egen tid blev att läsa alex S blogg : att vara pappa till Charlie, lite bok och sedan krypa ner i dimmans värld.
Imorgon ska Agnes följa med en kompis hem från dagis,Maja. De har så länge velat leka ihop.
Är hon verkligen där redan,följa med kompisar hem... Jag försöker undvika det i det längsta märker jag. Jag vill ha hem min snäcka efter en dag på dagis.hon blir hämtad kl 13:00 och blir hemkörd kl 17:00. Jag vet vilka föräldrarna är så det kommer bli jätte bra :)
Sen ska vi ha en skön tacco-lets dance- sova över helg hos Liljenlov. Ser fram emot att få träffa våra vänner, dela livet och höra om Israel resan.
Nu svider ögonen...

Just d ;)
Kolla vem som fyller 30 idag! Jenny lilja, svägerskan - GRATTIS





2 kommentarer:

  1. Jag vill bara lägga till att vi även ska se filmen baksmällan också!!! kram från Måns

    SvaraRadera