måndag 11 januari 2010

Lever inte

Eller jo, fast jag är så trött.
Men om man somnar 23:30 och klockan ringer 06:20 idag så... Tur att jag inte har problem med att sova.
Idag har jag och Agnes varit på vinden och plockat mer handdukar, filtar och de neutrala kläderna i stl 50-56. Så pluttigt alltså. Väntar ett lass kläder till som kusinen Noah har lånat. Blir det en tjej så har jag hur mycket kläder som helst, annars blir det loppis :)
Tyvärr hittade jag inte det minsta täcket till vaggan och vagnen.Men jag ska ta en sväng till IKEA snart.
Agnes behöver ny kudde... Det är typ ingen kvar, stoppningen delad på mitten.
Tror Agnes är den som längtar mest efter bebisen. Prat hela tiden. Men det är possetivt.

På fredag kommer mormor och morfar.
De ska ta med Agnes på Disney on ice.
Vi behåller Agnes hemma från fjällen så detta blir lite extra för henne att se på.






God natt!
Ps. Ska cykla imorgon, så sjukt kallt som Agnes skulle sagt ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar