tisdag 19 januari 2010

aj, mitt öra

har sedan i torsdagts haft ont i örat.
har gjort som jag blivit tillsagt även om det är ofräsch enligt
mig :)
har under 3 nätter kört med revaxör.
inget händer kan jag lova.
hjälpte inte heller att sploa örat på morgonen.
i går ringde jag vill vårdcentralen.
fick en tid direkt på morgonen.

doktorn kollade allt möjligt.
en sak är säker. vax var det defenitivt inte, han hittade typ inget sa han och små skrattade lite :)

det han kunde se var att jag var röd och svullen i mellan örat/hörselgången.
hörseln i sig var det iget fel på.

jag fick droppar utskrivet.
och sen skulle jag vara telefon fri i 2-3 dagar för att vila örat.
har fortfarande känningar.
ska nog inte ta telefon i morgon på jobbet heller... det ömmar verkligen efter em timme i telefo under lunchrasterna.

må så gott//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar