lördag 6 mars 2010

30-års fest



igår var det dags att på nytt att tala om för sig själv att jag faktiskt fyllt 30.
hade mina underbara vänner här och det var sushi på menyn.
jag tycker verkligen att det är så gott. och ingefäran...det är så så gott-
att lägga en bit ingefära på en räka och doppa i sojan-det är en upplevelse!!!
(det blev sushi över till hela familjen almlöfs glädje.Agnes tycker oxå att det är gott)
längst upp ser ni Robin (cissis man). vi är arbetskamrater och vänner. han har en helt sjuk humor som har lyft jobbet till en ny nivå och sen är han så sjukt artig och trevlig.
Heidi! min underbara heidi!
har kommit in i mitt liv på senare tid med storm.jag tycker SÅ mycket om henne. vi har väl egentligen inte heller delat hjärtat hjärtat men jag hoppas och tror att hon kommer förbli en hjärtevän. önskar att tillbringa mer tid tillsammans!

på nästa bild ser ni 2 andra av mina mina nära vänner Anna och Sandra
.( de var inte riktigt med)
det är verkligen 2 helt fantastiska stunder. finns måna minnen och GULDstunder med dessa 2.
Anna (i blått) fann jag på RIKTIGT när vi för 2 år sedan började på samma jobb. tänk att man kan veta om varandra men inte lägga så mycket notice om varandra.
TACK Anna för att stunder av "dela-livet-fikor" - det har varit så grymt roligt,inspirerande,utmanande och givande. ser fram emot måndag!
Sandra!! tack för varje stund man få träffa dig!det är så spännande att se vad ditt hjärta är fullt av. drömmar, utmaningar, vardag och fest.
du är en gåva! älskad och SÅ uppskattad!!



på bild 3 ser ni liten bit av resten av gänget.
man blir så tacksam till alla. tänk att var och en av dessa personer berikar mitt liv. alla på sitt speciella sätt.
vissa vänner har man haft i år och andra är gammal-nya. kanske inte har delat det allra djupaste men räknas ändå till mina nära vänner för jag älskar att vara bland och med dom.
(jag var inte heller riktigt med :)
cissi med det underbara leendet var här lite innan och hjälpte mig med att fixa det sista. hon har ett hjärta av guld.hon är en övervinnare och en tjej med ett hjärta för andra.
alltid bär hon på ett leende och uppmuntrande ord.
inte svårt att få bra samtal med henne. hon finns och har tid!

något som jag har önskat mig och tänkt: att när jag fyller 30 kan jag önska mig detta var ett armband.
jag är ingen jättesmyckes brud men är det något jag använder så är det just armband.
jag tycker det är så stilrent och enkelt och passar till allt.det är lixom i mina ögon kvinnligt!

det är det som gör att jag ville ha ett och sen klart- det är ju ett Tiffany :)

tack ALLA vänner för presenterna , blommor och alla uppmuntran.
tack Månz för dina ord och för att jag får ha dig i livet-du förgyller det!!

och självklart tack till min underbara MAN!
jag ÄLSKAR dig mer än ord kan säga.
ditt hjärta för Gud,livet och för mig och Agnes.
din humor och din omsorg.
din ledargåva och din kreativitet.
hur du tänker och ser den stora bilden-du är för mig ett stort föredöme.
din längtan att komma framåt och utvecklas, inte ge upp och att du alltid är positiv.du talar gott om alla och tror och hoppas det bästa! jag njuter av varje stund med dig! tacka Gud för den övertygelse jag fick efter endast några veckor efter första mötet med dig att: honom ska jag dela resten av livet med. men det är ännu större att du till slut fattade :) ( det tog visserligen 3 år innan polletten föll ner men då gjorde du något väldigt bra av den :))
jag ÄLSKAR dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar